(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:583638,hjsv:5}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.data-privacy-src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'//static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');

Bellen met Microsoft Teams v2

Bellen met Microsoft Teams

Intern en extern bellen in Teams met een huidige of nieuwe telefoniecentrale.

All-in-one communicatie

Beschikbaar op de meeste apparaten met bellen, chat en meetings in één app.

Gemakkelijk en slim

Een eenvoudige app voor de gebruiker en slimme functies om altijd en overal bereikbaar te zijn.

Microsoft Cloud

Beveiligd en al jouw data overal toegankelijk met de Microsoft Cloud.

Bellen met je vaste zakelijke nummer via Microsoft Teams.

Met de komst van Voip telefonie is bellen eenvoudiger geworden aan de achterkant van de oplossing. Door deze techniek zijn er ook veel verschillende mogelijkheden en platformen bijgekomen die allemaal hun voor en nadelen hebben.

Met de komst van Microsoft Teams heb je een telefonie oplossing aan de voorkant die voor iedereen eenvoudig werkt, standaard in de Microsoft 365 Business pakketten zit en integreert met alle andere Microsoft 365 apps.

Hoe werkt het?

Door middel van onze koppelingen kunnen wij iedere Microsoft 365 omgeving laten samenwerken met een telefooncentrale. Een centrale op locatie, in de cloud of een hybride oplossing.

Geen bestaande telefonieoplossing? Ook geen probleem!

Klantcases

Kantooromgeving met 15 medewerkers

De eenvoud, de bereikbaarheid en de kosten waren de belangrijkste redenen om over te stappen naar bellen met Microsoft Teams. Voor de 15 medewerkers van het kantoor moest een optimale bereikbaarheid gegarandeerd worden en ook het doorverbinden naar collega’s moest vloeiend verlopen.

Daarnaast moesten deze aspecten ook worden gewaarborgd voor vijf medewerkers die mobiel of buiten reguliere tijden bereikbaar moesten zijn.

Bereikbaarheid voor kantoor met extern personeel is prima in te regelen. De vijf medewerkers dienen alleen een goede data verbinding te hebben om bereikbaar te zijn. Eventuele extensies zijn gemakkelijk te koppelen binnen Microsoft Teams zodat medewerkers onderling direct kunnen doorverbinden.

Transportbedrijf

Een bedrijf met een grote mate aan medewerkers onderweg, thuiswerkend of flexibel.

Vanwege de flexibele aard van de organisatie is een onderverdeling van de gesprekken richting verschillende afdelingen noodzakelijk. Er zaten voor hun veel voordelen aan de opties wachtrijen, keuzemenu en vaste nummerafdelingen.

Microsoft Teams kan ingeregeld worden in combinatie met de huidige telefonieoplossingen waar de belangrijke bovenstaande functionaliteiten reeds in worden aangeboden. Microsoft Teams is nog steeds de applicatie voor de gebruiker maar met behoud van telefooncentrale functionaliteiten op de achtergrond.

Ook bereikbaarheid van medewerkers was voor dit bedrijf een issue. Naast dat er onduidelijkheid was of iemand bereikbaar was op een zakelijk vastnummer of privé mobiel nummer was er ook een gesprekstroom dat via meerdere kanalen liep zoals Whatsapp of e-mail.

Met Microsoft Teams is in één oogopslag de bereikbaarheid te zien. Het feit dat in dezelfde app ook berichten kunnen worden verstuurd was voor deze klant een pluspunt.

Aannemer (Projectgericht bedrijf)

Een aannemer werkt projectmatig en de werkzaamheden worden uitgevoerd door projectgroepen van meerdere medewerkers. Kortom, veel communicatie in teamverband over specifieke projecten.

Microsoft Teams is het verbindende platform voor alle vormen van communicatie en samenwerkingen. De Microsoft Teams applicatie ondersteund conference calls, chatgroepen, meetings, het uitwisselen van – en gelijktijdig werken in bestanden en de projectmatige Teams functie. Met bellen via Microsoft Teams wordt ook telefonie toegevoegd aan deze “bijna” all-in-one app.

Om het serviceniveau te meten en onderhouden was gespreksopname een belangrijk aspect wat gemakkelijk ingeregeld kon worden op de huidige cloud telefonie centrale.

Tevreden klanten

Waarom Socia?

Voor elk budget bieden wij de best passende oplossing

Je eigen accountmanager voor al je ICT-vraagstukken

Certificeringen bij de bekende ICT-fabrikanten

Klantenservice op werkdagen van 08:00 tot 20:00

Meer dan 15 jaar ervaring

Vaste prijs voor elke dienst

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?