(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:583638,hjsv:5}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.data-privacy-src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'//static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');

ICT-probleem?

Wij helpen je graag!

Service status

Wij begrijpen hoe belangrijk het is dat jouw IT-systemen soepel en betrouwbaar werken. Helaas kunnen er soms technische problemen optreden die invloed kunnen hebben op onze diensten. Hier vind je de meest recente informatie over mogelijke incidenten en de actuele statusupdates. We doen er alles aan om deze problemen zo snel mogelijk te verhelpen.

Verstoringen

11:00 10-05-2024
Onze engineers zullen een rollback uitvoeren naar aanleiding van het onderhoud van vannacht. Deze zal om 12:00 worden gestart. Dit resulteert in een downtime van 1 tot maximaal 30 minuten op alle KPN WBA/WEAS (PPPoE en DHCP) lijnen. Als de verbinding NIET uit zichzelf terugkomt, kunt u vanaf 12:15 een reboot uitvoeren op klantlocatie. We verwachten u rond 12:30 te voorzien van een update. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Onderhoud

27 April 2024 van 10:00 tot 16:00 – Om de kwaliteit en veiligheid van onze services te verbeteren, voeren we een firmware-update uit op onze opslagsystemen naar een versie die wordt aanbevolen door de leverancier.


Omdat de opslagsystemen redundant zijn, wordt de service niet onderbroken tijdens onderhoud. Er kunnen geen wijzigingen doorgevoerd worden voor, tijdens en na de firmware-update.

We stellen uw geduld en begrip op prijs. Als je vragen of opmerkingen hebt, mail dan naar klantenservice@socia.nl