ICT-probleem? Wij helpen je graag!

Klantenservice

Ben je al klant van Socia en heb je een probleem dat opgepakt moet worden of een vraag over het gebruik van onze ICT-diensten? Ons team met support engineers staat op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur voor je klaar. Buiten deze tijden kun je altijd een supportverzoek achterlaten via ons telefoonnummer of een e-mail sturen.

Telefonisch

E-mail

Hulp op afstand

Op zoek naar contactgegevens van andere afdelingen?

Klik hier voor contactgegevens van andere afdelingen

Service status

Verstoringen

23 november 2022 update

De services op de nieuwe wachtrijen zijn hersteld Onze technici hebben vastgesteld dat de hoofdoorzaak een onderdeel is van de release die tijdens het onderhoud van gisteravond in productie is genomen. Tijdens deze ochtend ontdekten we dat er een probleem optrad dat alleen zichtbaar was bij productieoproepvolumes, dus het werd niet gedetecteerd tijdens pre-releasetests. Door het onderhoud terug te draaien en opnieuw op te starten, werden de betrokken services van het onderdeel hersteld. We zullen onderzoeken hoe we hetzelfde probleem voor volgende releases kunnen voorkomen Onze excuses voor het ongemak.

22 november 2022 – VoLTE gespreksproblemen

Deze week blijkt het aantal meldingen met betrekking tot het wegvallen van audiogesprekken en het niet worden aangeboden van gesprekken aan mobiele toestellen bovengemiddeld hoog. In alle gemelde gevallen is er sprake geweest van een mobiel toestel dat gebruik heeft gemaakt van VoLTE, het bellen over 4G.

Diverse teams van onze mobiele partner werken samen met een externe leverancier aan het correleren van voorbeelden aan gegevens die wij uit andere bronnen samenstellen, teneinde de oplossing van de incidenten weg te nemen. Helaas lijkt het er vooralsnog op dat er geen spoedige oplossing gevonden kan worden.

Klanten die hinder ondervinden van bovengenoemde problemen kunnen als alternatief het mobiele toestel op 2G instellen. Op verzoek zijn wij in staat om het mobiele abonnement ook te configureren voor het gebruik van alleen 2G. Hiermee zullen de bereikbaarheidsproblemen zijn verholpen, al kan men niet langer gelijktijdig gebruik maken van spraak en data.

Onze excuses voor het ongemak.

Onderhoud

01 december 2022

GEPLAND ONDERHOUD KPN

In de nacht van 01 december 2022 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 180 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze klantenservice afdeling.

Betreft: KPN WEAS (SDSL.Bis, Glas)..


30 november 2022

GEPLAND ONDERHOUD KPN

In de nacht van 30 november 2022 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 90 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze klantenservice afdeling.

Betreft: KPN WEAS (SDSL.Bis, Glas)