(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:583638,hjsv:5}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.data-privacy-src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'//static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');

Meester & van der Boven

Snelle levering van telefonie bij Meester & van der Boven

Administratiekantoren. De meesten onder ons, en dan vooral ondernemers die er zelf ervaring mee hebben, worden er niet heel erg warm van. Een noodzakelijk kwaad, hoor je dan vaak, alleen nodig om bedrijfscijfers netjes op te geven voor de belastingdienst.

Jonathan Rommens en Mark Weersma, twee ervaren ondernemers, besloten dat dat anders kon. Waarom niet gewoon een administratiekantoor dat ondernemers ook echt dient, dat meedenkt en adviseert wat wel kan in plaats van alleen maar te dicteren wat niet kan. Geen uurtje factuurtje, niet louter een rekenmachine, maar een compleet financieel adviesbureau dat niet alleen een kostenpost is maar de organisatie ook daadwerkelijk iets kan opleveren. En zo geschiede, sinds 2017 bestaat Meester & Van der Boven. Inmiddels blijkt dat hun bedrijfsfilosofie, noem het boerenwijsheid, de spijker op de kop slaat en steeds meer ondernemers de weg naar hen weten te vinden.

De relatie met Socia gaat verder terug dan de oprichting van het kantoor in 2017. Toen nog onder een andere bedrijfsnaam en in Amstelveen waren de oprichters van Meester & van der Boven op zoek naar iemand die snel telefonie kon leveren. Na een zoektocht op Google, waarbij Socia in de top vijf stond, zijn ze in de telefoon geklommen om bedrijven te benaderen. De eerste drie die ze belden waren niet bereikbaar of konden niet snel schakelen, terwijl dat juist nodig was. Socia was de enige partij die zei:

“Wij regelen het voor je”.

Kort daarop verhuisde de onderneming naar Alkmaar, een nieuwe locatie en meer personeel zorgden voor nieuwe uitdagingen. Omdat Socia snel kon schakelen lag er binnen de deadline een glasvezelaansluiting en ze hebben iemand langs gestuurd om de switch te installeren. Verder was het een kwestie van de nummers porteren en weer aan de gang gaan. Niet veel later zijn ze losgekoppeld van die onderneming en verhuisd naar Broek op Langedijk.

Aangezien er wel nog veel contact is onderling, was het belangrijk dat het contact tussen de bedrijven wel soepel zou blijven verlopen. Socia heeft het zo geregeld dat intern nog steeds naar iedereen doorgeschakeld kan worden, ondanks dat het verschillende bedrijven zijn. Flexibiliteit is belangrijk en dat is nu gerealiseerd, iedereen kan op elk willekeurig toestel inloggen, werken en doorverbinden naar iedereen.

De paar keer dat er wat problemen waren, bijvoorbeeld traag internet of een switch die uitviel, is dat snel opgelost. Vaak wordt dan na overleg besloten om iemand langs te sturen op weg naar huis, dat is het fijne aan mensen die in de regio wonen/werken. En meestal is het nog met een half uurtje opgelost ook.

Wat door Meester & van der Boven wordt aangegeven als een verbeterpunt is de communicatie. Jonathan:

“Ik zou graag wat meer op de hoogte zijn gehouden omtrent de mogelijkheden met betrekking tot de AVG, zeker omdat Socia weet in wat voor branche wij opereren. De gegevens van onze klanten moeten gewoon altijd veilig zijn”.

Wanneer er meer nieuwsbrieven of informatie rondgestuurd zou zijn omtrent bijvoorbeeld beveiliging of cloudoplossingen hadden ze eerder overwogen om zich daarin te verdiepen en een dienst als dat af te nemen.

Jonathan Rommens, manager Meester & van der Boven: “Momenteel zitten we in een traject met Socia omtrent netwerkbeveiliging. Door actualiteiten omtrent beveiliging van gegevens ben ik me gaan realiseren dat ik daar iets mee moest. Ik heb eerst online gekeken of er oplossingen voor zijn en aangezien die er zijn heb ik vragen gesteld bij Socia. Zo is het balletje gaan rollen en we zijn nu in afwachting van het advies wat Socia uit gaat brengen. Verder zijn we eigenlijk altijd wel heel tevreden geweest over de samenwerking, flexibiliteit en de snelheid. De prijs/kwaliteit verhouding is naar mijn mening gewoon goed dus ik heb niet de behoefte om te gaan shoppen.“