(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:583638,hjsv:5}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.data-privacy-src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'//static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');

Servicedesk Teamwork! Ken je de extra handen van Socia al?

Kunnen jullie niet tijdelijk ondersteuning bieden op de servicedesk van onze ICT-afdeling? Die vraag kregen we steeds vaker van klanten te horen. En…dat zette ons aan het denken. We hanteren namelijk intern de spreuk ‘Do more of what you’re good at.’ Dus was het logisch om een uitgebreid plan te maken voor het bieden van extra handen. Inmiddels zijn er al tien Socia collega’s gedetacheerd via onze detacheringsafdeling Sodeta.

Flexibele handen voor elke servicedesk

Flexibiliteit bieden is wat er onder andere in ons plan stond. We willen de servicedesks van onze klanten tijdelijk extra handen leveren, ongeacht naar welke expertise gevraagd wordt. Het gedachtegoed van Socia is namelijk dat we geen productmerken pushen, dus doen we dat ook niet voor onze service- en dienstverlening. De vraag om extra capaciteit kan bijvoorbeeld Microsoft gerelateerd zijn, maar ook hebben we veel kennis rondom Citrix omgevingen. Als je extra handen nodig hebt, dan gaan we op zoek naar de juiste kandidaat. Kom maar op met jouw vraag ter verbetering van de servicedesk en we gaan er proactief mee aan de slag binnen ons grote netwerk.

Klanten nog beter helpen

Ook willen we iets ophelderen, wat met een stereotypering te maken heeft. Het beeld van ‘detacheren’ heeft voor veel mensen iets ‘uitzendbureau-uren-achtig.’ We zullen niet ontkennen dat er uitzendorganisaties zijn die slechts uren leveren, zonder zelf verstand te hebben van ICT. Het verschil met ons is dat onze kernexpertise eerste hulp bij ICT problemen is. Dat betekent dat onze servicedeskmedewerkers niet slechts hun werkzaamheden verrichten, maar ook alert zijn op verbeteringen die ze signaleren. Ze zijn immers onderdeel van jouw team en willen samen vooruit.

Onze ambitie

Dit jaar willen we fors groeien, zelfs minimaal verdubbelen. Dat willen we bereiken met kwalitatief hoogwaardige servicedeskmedewerkers. Technische kennis is noodzakelijk, maar goede communicatieve vaardigheden, proactiviteit en sociale betrokkenheid is wat ons betreft veel belangrijker! Service verlenen blijft immers mensenwerk.

Kunnen we jouw servicedesk ook extra handen bieden?

Onze collega Bastiaan de Kloet kan je daar alles over vertellen. Je kunt hem bereiken via e-mail: B.dekloet@sodeta.nlof op telefoonnummer: 020 – 708 55 54

15/02/2022|Wij zijn Socia|

Share op social media