(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:583638,hjsv:5}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.data-privacy-src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'//static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');
Zakelijke telefonie2023-01-26T15:14:21+01:00

Zorgeloos overal bereikbaar zijn?

Wij helpen je verder!

Neem contact op

Managed Voice

Managed Voice is dé hosted VoIP telefooncentrale voor het MKB. Hoezo? Met Managed Voice beschik je over telefonie vanuit de cloud met alle functionaliteiten die je van een moderne zakelijke telefonieoplossing mag verwachten. Flexibel, schaalbaar en je betaalt alleen voor hetgeen je nodig hebt.

Is dit niet helemaal wat je zocht? Wij bieden nog veel meer aan!

Terug naar het overzicht

Bewezen oplossing

Managed Voice bestaat sinds 2005 en wordt aangeboden op het innovatieve Coligo GRID communicatieplatform. Er worden nog altijd functies toegevoegd om te blijven voldoen aan de actuele verwachtingen vanuit het MKB.

Voorspelbare kosten

De prijsopbouw van Managed Voice is overzichtelijk. Je betaalt een vast tarief per gebruiker en telefoonnummer, inclusief gratis softphone. Daarnaast neem je optioneel extra mogelijkheden af zoals wachtrijen, keuzemenu’s en receptie-post. Je betaalt alleen voor hetgeen je nodig hebt.

Unified communications

Communicatie vormt de basis voor succesvol zakendoen. Er is steeds meer behoefte aan een totaaloplossing, waarbij vaste telefonie, mobiele telefonie en communicatie via web geïntegreerd zijn in één werkplek. Met de Coligo suite brengen wij deze communicatie-oplossingen bij elkaar om voor ultieme samenwerking te zorgen.

De  functies van Managed Voice

  • Voicemail
  • Doorverbinden
  • Anoniem uitbellen
  • Auto-answer
  • Busy Lamp Field
  • Call Hold / Call Pickup
  • Groepsextensie: op één nummer meerdere gebruikers tegelijkertijd bereiken
  • Groepsvoicemailboxen toegankelijk voor meerdere gebruikers
  • Met verkorte codes doorverbinden, wisselen tussen gesprekken en driegesprekken opzetten
  • Automatische doorschakeling
  • Meerdere nummerplannen welke d.m.v. een vakantie-/tijdschema automatisch geactiveerd kunnen worden
  • Gespreksblokkade: blokkeer gesprekken naar bepaalde type bestemming
  • Gespreksopname
  • In-/ uitloggen van wachtrijen
  • Keuzemenu
  • Keuzemenu voor het beheer van doorschakelingen
  • Keuzemenu voor het instellen van tijdsnummerplannen
  • Assistant groepen: gesprekken voor een manager kunnen worden beantwoord door één of meer assistenten
  • Authenticatie extensie: schakel alleen geautoriseerde bellers door
  • Eigen persoonlijke bereikbaarheid regelen voor alle toestellen en alle persoonlijke telefoonnummers
  • Extensie kiezer: Maak extensies direct aankiesbaar voor bellers van buitenaf, zonder dat extern doorkiesnummers nodig zijn
  • LBR extensie: gesprekken op basis van netnummer, postcode, afzendernummer of gebelde nummer routeren naar de gewenste bestemming
  • Met elk nummer bereikbaar op ieder type toestel (vast, mobiel en softphone)
  • Privacy Groepen: bepaal de eigen privacy-gerelateerde instellingen en wat er met de collega’s wordt gedeeld
  • Wachtrij extensie: beantwoorden van inkomende gesprekken met wachtrijfunctionaliteit en automatisch verdelen over beschikbare medewerkers
  • Wachtrij instellingen per agent te bepalen

Veelgestelde vragen over Managed Voice

Managed Voice is een telefonieoplossing in de Cloud. Onderhoud is hiermee overbodig. Alle VoIP-centrales draaien redundant over verschillende datacentra in Nederland om optimale beschikbaarheid te garanderen. Eenmaal ingelogd in jouw eigen online omgeving, krijg je toegang tot de functionaliteit van een geavanceerde telefooncentrale.

Ja, wanneer je kiest voor de add-on Unlimited of Unlimited EU dan bel je onbeperkt naar vaste en mobiele nummers. Zonder Unlimited profiteer je alsnog van onze scherpe variabele gesprekstarieven.

Het Coligo platform biedt een geavanceerde oplossing waarin alle vormen van communicaties samenkomen en samenwerken om klanten een beter optimale bereikbaarheid te kunnen garanderen. Voor het bereiken van deze optimale bereikbaarheid zijn er een aantal applicaties ontwikkeld waarvoor de klant kan kiezen afhankelijk van de eisen en wensen.

  • Managed Voice 3
    • De nieuwste/huidige versie van onze cloud communicatie dienst
  • Coligo Desktop
    • Softphone voor Apple en Windows desktops
  • Coligo Mobile
    • Softphone voor Apple en Android mobile apparaten
  • Coligo Reach
    • Applicatie voor het beheren van de bereikbaarheid
  • Coligo Meetings
    • Applicatie waardoor iedereen via het internet virtueel kan vergaderen

Wat ons bezig houdt

Lees het Socia Blog