(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:583638,hjsv:5}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.data-privacy-src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'//static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv='); Ga naar inhoud
  • Socia
    • Over ons
    • Klantverhalen
    • Werken bij Socia
  • Dit is wat wij doen
    • Werkplek
    • Telecom
    • Infrastructuur
    • Logistiek
  • Advies
  • Actuele storingen
  • Blog
  • Klantenservice
    • Service status
  • Contact
  • Socia
    • Over ons
    • Klantverhalen
    • Werken bij Socia
  • Dit is wat wij doen
    • Werkplek
    • Telecom
    • Infrastructuur
    • Logistiek
  • Advies
  • Actuele storingen
  • Blog
  • Klantenservice
    • Service status
  • Contact

Lees hier onze blogs!

Meer weten over ons?

Bekijk hier wie we zijn
  • Wat doet Socia om medewerkers te laten groeien

    2 juni 2022

    Wat doet Socia om medewerkers te laten groeien

    Wat kun je als werkgever doen om medewerkers te laten groeien? Dat is een belangrijke vraag, [...]

  • In gesprek over ‘mens en materiaal’ met superbiker Ricardo Brink

    11 april 2022

    In gesprek over ‘mens en materiaal’ met superbiker Ricardo Brink

    In menselijke betrokkenheid zit het echte onderscheid. Iets voor een ander betekenen, teamspirit, sportiviteit en samen [...]

  • Sportieve talenten kansen geven…juist nu

    23 maart 2022

    Sportieve talenten kansen geven…juist nu

    Een sterk team is nodig om succes te behalen. Dat geldt zowel in de zakelijke wereld [...]

  • “Elke dag inspelen op actuele ICT uitdagingen”

    7 maart 2022

    “Elke dag inspelen op actuele ICT uitdagingen”

    De titel is een veelzeggende uitspraak van Edwin Rikken. Met een schat aan ICT ervaring begon [...]

  • 7 redenen om jouw servicedesk extra handen te geven

    21 februari 2022

    7 redenen om jouw servicedesk extra handen te geven

    Steeds meer klanten vragen ons of we hen kunnen helpen met het ondersteunen van hun eigen [...]

  • Servicedesk Teamwork! Ken je de extra handen van Socia al?

    15 februari 2022

    Servicedesk Teamwork! Ken je de extra handen van Socia al?

    Kunnen jullie niet tijdelijk ondersteuning bieden op de servicedesk van onze ICT-afdeling? Die vraag kregen we [...]

  • Socia breidt business propositie uit door het adopteren van HP Pro Active Insights

    2 februari 2022

    Socia breidt business propositie uit door het adopteren van HP Pro Active Insights

    Managed services, rondom hardware die dagelijks gebruikt wordt, zijn in de loop van de jaren steeds [...]

  • Referentie: de Tony’s Chocolonely thuiswerk bestelportal

    2 februari 2022

    Referentie: de Tony’s Chocolonely thuiswerk bestelportal

    Zij zijn geen chocoladebedrijf, maar een impact bedrijf; Tony’s Chocolonely. Het gros van de cacaoboeren in [...]

  • Werkplekbeheer…voor welke bedrijven is dat eigenlijk?

    2 februari 2022

    Werkplekbeheer…voor welke bedrijven is dat eigenlijk?

    Steeds meer organisaties focussen zich op hun kernactiviteiten en besteden allerlei zaken ‘as a service’ aan [...]

  • Is werkplek decentralisatie ook jouw grootste IT uitdaging?

    2 februari 2022

    Is werkplek decentralisatie ook jouw grootste IT uitdaging?

    IT afdelingen faciliteren thuiswerken, maar lang niet altijd wordt er stilgestaan bij de bijbehorende consequenties. Daar [...]

  • Mijn definitie van nazorg: “Altijd in contact blijven met klanten”

    2 november 2021

    Mijn definitie van nazorg: “Altijd in contact blijven met klanten”

    Deze uitspraak is van onze collega Thijs Koutstaal. Hij is 29 jaar, werkt ruim vier jaar [...]

  • Sportiviteit om gezonder samen te werken

    2 november 2021

    Sportiviteit om gezonder samen te werken

    Volgens Angelo Kotadiny, inkoper en administratief medewerker bij Socia, zijn er grote overeenkomsten tussen sporten en [...]

Vorige567Volgende
Socia is ISO 9001 gecertificeerd
Socia is ISO 14001 gecertificeerd

Dit is Socia

  • Over ons
  • Werken bij Socia
  • Klantverhalen

Klant ondersteuning

  • Voip Operator
  • Hulp op afstand

Klokkenbergweg 50A
1101 AP Amsterdam-ZO

Contact

020 708 55 65 (voor technische vragen)
020 708 55 88 (voor advies/verkoop/status bestellingen)
info@socia.nl
Meer contactgegevens

© Copyright 2025 Socia B.V.

Alle rechten voorbehouden | Algemene leveringsvoorwaarden | Privacy statement | Techniek NHWS

Page load link

Over ons

  • Home
  • Over ons
  • Klantverhalen

Dit is wat we doen

  • Advies
  • Infrastructuur
  • Logistiek
  • Telecom
  • Werkplek

Klantenservice

  • Service status
  • Contact